Toimitus- ja maksuehdot
1. Tilaaminen verkkokaupassa
Tilaaminen tapahtuu Solanterähuolto Oy:n (Y-tunnus 3273494-9) verkkokauppasivuilla osoitteessa www.solanterahuolto.fi. Tilauksesta tulee osapuolia sitova, kun Solanterähuolto Oy on lähettänyt tilausvahvistuksen sähköpostitse asiakkaalle. Solanterähuolto Oy pidättää oikeuden olla vahvistamatta tilausta, mikäli tuote on myyty loppuun tai sen saatavuudessa on ongelmia. Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan postin toimipisteeseen, josta asiakas noutaa tuotteet saatuaan postin saapumisilmoituksen. Toimitusaika on normaalisti 2-5 arkipäivää.
2. Hinnat ja toimituskulut
Voimassaolevat hinnat ilmoitetaan Solanterähuolto Oy:n verkkokauppasivuilla osoitteessa www.solanterahuolto.fi. Hinta sisältää arvonlisäveron (ALV) 24 %. Solanterähuolto Oy pidättää oikeuden hintojen muutoksiin. Toimituskulut lasketaan automaattisesti tilaamisen yhteydessä ja ne näkyvät ostoskorissa heti, kun tuote on lisätty ostoskoriin.
3. Maksaminen
4. PAYTRAIL-palvelu
Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Asiakkaan käytössä ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
5. Reklamaatiot
Asiakkaan tulee välittömästi, viimeistään seitsemän (7) päivän kuluessa, tehdä reklamaatioilmoitus väärin toimitetusta tai virheellisestä tuotteesta Solanterähuolto Oy:lle. Yhteystiedot löytyvät Solanterähuolto Oy:n verkkosivuilta osoitteesta www.solanterähuolto.fi.
6. Palautukset
Solanterähuolto Oy noudattaa myynnissään kuluttajasuojalain mukaisia ohjeita ja säännöksiä. Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön, virheetön ja alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessaan. Tällöin asiakaspalautuksen voi tehdä ilman asiakkaalle aiheutuvia kustannuksia. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Käytetyillä, tai varta vasten asiakkaalle tehdyillä tai tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.